Klantenservice - Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
Identiteit van de ondernemer
SkinnGroupNederland
T 00316-41829537
E hello@skinngroup.com
KVK 96820950
BTW nummer
Verzend- en Retourbeleid
Let op voordat je bestelt
We vragen je vriendelijk om je bestelling zorgvuldig te overwegen voordat je deze plaatst.
Twijfel je over een product? Onze producten zijn verkrijgbaar op bijna 250 locaties in de Benelux, waar je ze kunt bekijken en testen.
Bestel dus alleen als je zeker weet dat je het product wilt hebben.
Onnodige retourzendingen veroorzaken niet alleen extra kosten, maar hebben ook een negatieve impact op het milieu.
Retourvoorwaarden (algemeen)
- Verzendkosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.
- Retouren worden alleen geaccepteerd als producten ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking zitten.
- De originele pakbon en een volledig ingevuld retourformulier moeten zijn bijgevoegd.
- Alleen retouren met een goedgekeurde retouraanvraag worden geaccepteerd.
- Na correcte ontvangst van de retourzending worden de producten gecontroleerd. Als de producten ongeopend en onbeschadigd zijn dan krijg je een tergoedbon ter waarde van het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) binnen 14 dagen toegestruurd.
Bestellingen
Alle bestellingen via Colorescience.nl worden zorgvuldig verwerkt en verzonden door Skinn Group B.V., exclusief distributeur van Colorescience in de Benelux, Monaco en Liechtenstein.
Verzendinformatie
- We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
- Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een Track & Trace-code.
- De verzendkosten worden tijdens het afrekenen duidelijk weergegeven.
Retourprocedure
- Vul het retourformulier volledig in.
- Stuur het product binnen 14 dagen na melding retour naar:
Retouradres:
Skinn Group B.V.
T.a.v. Retouren
Steekterweg 77
2407 BE Alphen aan den Rijn
Nederland
Retourvoorwaarden voor outletproducten
- Niet-retourneerbaar: Outletproducten kunnen niet worden geretourneerd of geruild, tenzij sprake is van een aantoonbare fabricagefout of transportschade.
- Inspectie bij ontvangst: Controleer het product direct na ontvangst. Meld eventuele schade of gebreken binnen 7 dagen.
- Uitzondering: Bij een gebrekkig of beschadigd outletproduct beoordelen wij de situatie individueel en kunnen wij een retourprocedure opstarten.
- Restitutie: Indien retour goedgekeurd, wordt het bedrag teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode, minus eventuele verzendkosten.
Niet-afhalen of weigeren van de bestelling
Wanneer een bestelling retour komt omdat deze niet is afgehaald of geweigerd:
- Je kunt de producten persoonlijk gratis ophalen op onze locatie.
- Wij kunnen de producten opnieuw verzenden; hiervoor worden de verzendkosten in rekening gebracht.
- Ook is het mogelijk dat je kiest om een waardebon te ontvangen. Dit is dan wat je hebt betaald min de verzendskosten die zijn gemaakt.
Vragen of klacht?
Schroom niet en neem contact met ons op!Wij zijn op werkdagen van 9.00 -17.00 goed te bereiken via mail, telefoon en whatsapp.
Steekterweg 77
2407 BE Alphen aan den Rijn
Nederland
T 00316-41829537
E hello@skinngroup.com
.